Турзліт педагогів Чугуєва (Положення) - Анонси, події - Каталог статей - Чугуевский городской ЦТК
Пятница, 09.12.2016, 04:48
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Что Вас больше привлекает?
Всего ответов: 342
Погода
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Анонси, події

Турзліт педагогів Чугуєва (Положення)
         ПОЛОЖЕННЯ  про  проведення  туристського  зльоту

                               педагогічних  працівників  м. Чугуєва

 1.     МЕТА  І  ЗАВДАННЯ.

-         залучення  до туризму  та  краєзнавства  більш широкого кола вчителів, для набуття педагогами практичних навичок з проведення туристсько-краєзнавчої роботи з учнівською молоддю;

-         пропаганда занять туризмом,  як одного з видів здорового способу життя;

-         ознайомлення педагогів з формами роботи зі школярами в позаурочний час.

-         розвиток  шкільного туризму, як важливого способу виховання.

2. ЧАС  ТА  МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ.

Зліт проводиться  13 - 14 вересня 2012 року  на базі відпочинку міського територіального центру.

3. КЕРІВНИЦТВО.

Загальне керівництво заходом здійснює відділ освіти виконавчого комітету Чугуївської міської ради,  Чугуївська міська  організація профспілки працівників освіти і науки. Безпосередня відповідальність за підготовку та проведення зльоту покладається на Чугуївський центр туризму та краєзнавства та Чугуївський будинок дитячої та юнацької творчості.

4. УЧАСНИКИ  ЗМАГАНЬ.

В  змаганнях  беруть  участь  команди  педагогічних працівників та членів  профспілкових  комітетів  навчальних  закладів  міста (дозволяється участь 1-го члену колективу, який не є педагогічним працівником), відділів міськвиконкому та інші бажаючі  команди організацій м.Чугуєва. 

Склад  команди  6  чоловік (представник, 4 учасники змагань, запасний учасник).

Команди - учасниці  зльоту  повинні  мати спорядження для проживання в польових умовах, харчі на дні змагань,  відповідний одяг для проходження дистанцій змагань,  аптечку,  емблему команди.

5. ПРОГРАМА  ЗЛЬОТУ.

                            1 день  ( 13  вересня – четвер)

-         15.00 – 16.30 - заїзд та розміщення команд;

-         16.30 – 17.00 – робота мандатної комісії;  

-         17.00 – 18.00 - семінар з основ спортивного туризму;

-         18.00 – 18.30 - відкриття змагань;

-         19.00 – 20.00 - конкурс візиток команд;

-         20.00 - вечір туристської пісні біля багаття.

                    2 день ( 14  вересня - пятниця )

-         9.00 - 11.00 - змагання на туристській смузі перешкод;

-         11.00-13.00 - змагання з  навичок туризму;

-         11.00-13.00 – змагання з топографії.

-         13.00-14.00 - змагання з водного туризму (коротка дистанція на двомісних байдарках);

-         13.00-14.00 – змагання з велотуризму;

-         15.00 - закриття змагань, підведення підсумків  та  розїзд  команд. 

6. УМОВИ  ПРИЙОМУ  ТА  РОЗМІЩЕННЯ  КОМАНД.

          Команди до місця зльоту прибувають самостійно, кожна повинна мати  все необхідне  спорядження для організації польового табору. Розміщення командних наметів проводиться на території, визначеній комендантом зльоту.  Харчування учасників команд організується самостійно. За дотримання екологічного, санітарного стану та пожежної безпеки місця перебування команди відповідає представник команди.

Кожна команда перед початком змагань подає в суддівську колегію іменну  заявку  з  прізвищем,  ім’ям, по-батькові  та роком народження кожного члена команди, завірену керівником закладу.

     ВИДИ  ЗМАГАНЬ:

1. ТУРИСТСЬКА  СМУГА  ПЕРЕШКОД – 4 чол.

Команда у повному складі (4 чол.) проходить туристську смугу перешкод згідно до стартового номеру визначеним за жеребкуванням. Обладнання смуги перешкод здійснюється суддями.Можливі етапи: паралельні вірьовки, колода, купини, траверс схилу, жердини, "петлі”.  Команда-переможець визначається за найменшим часом проходження дистанції плюс штрафні бали, переведені в час (1 бал – 10 сек.). Технічні етапи команда  проходить на суддівському  спорядженні. 

Суддівство технічних етапів здійснюється відповідно до "Правил змагань зі спортивного туризму» та Настанов щодо проведення змагань з пішохідного туризму.

2. ВОДНИЙ  ТУРИЗМ – 2 чол.

     Змагання проводяться в подоланні водної дистанції  (до 100 м.) екіпажем команди з двох чоловік (не залежно від статі).  Переможець  визначається  за кращим часом проходження дистанції.

3. ТУРИСТСЬКІ   НАВИЧКИ.

           До обовязкових змагань з туристських навичок входять: встановлення намету – 4 чол., розпалювання вогнища – 2 чол. та в’язання вузлів - 2 чол. Результат команди буде складатись з суми місць  виконання трьох завдань.

3.1. «В’язання вузлів» - 2 чол.

          Кількість вузлів – 4. За командою судді учасники беруть по одній картці з назвою вузла та в’яжуть його, потім беруть по другій картці та в’яжуть по другому вузлу. Кожен учасник в’яже тільки свій вузол. Перелік вузлів: прямий,

                                                                                     Продовження  додатку 1

вісімка, провідник, схоплюючий (прусик). Зразки вузлів будуть вивішені на стенді.

3.2. «Встановлення намету» - 4 чол.

      Команда встановлює суддівський  намет за допомогою 2-х альпінштоків та 10 кілків. Перед стартом команда складає намет (в скатку без чохла). Перед стартом учасники знаходяться за контрольною лінією. За командою судді учасники встановлюють намет. Завершенням встановлення намету вважається час, коли вся команда вийде за контрольну лінію. При однаковому результаті пріоритет віддається команді, яка встановила намет без штрафів.

3.3. «Розпалювання вогнища» - 2 чол.

       Учасники готують багаття на відведеній території, використовуючи тільки природний матеріал для розпалювання. Застосування паперу, сухого спирту та т.і. – забороняється. Мета конкурсу полягає в тому, щоб оцінити, у кого скоріше перегорить натягнута над вогнищем  нитка (на висоті 50 см). Висота хмизу не більше 25 см. Багаття розпалюється з одного сірника, кожний запасний сірник – штраф (10 сек.). Підіймати багаття чи зрушувати його з місця – забороняється. Завершення конкурсу – перегорання нитки.

 4.  ТОПОГРАФІЯ – 2 чол.

            В змаганнях беруть участь 2 учасники команди  (незалежно від статі). До програми змагань з топографії входять:

4.1. «Топографічні навички»:

-  визначення топознаків (по картці визначити топознаки та написати їх -10шт.);

- малюнок за заданими напрямками (на аркуші паперу в клітинку з заданої точки, використовуючі напрямки сторін горизонту виконати завдання та намалювати  відповідний вимогам замкнутий малюнок).

4.2. «Завдання на місцевості»:

- визначення  азимуту на  заданий  об`єкт (з даної точки визначити три азимути на  вказані точки);

- визначення  відстанів  до  заданного  обєкту

5. ВЕЛОТУРИЗМ – 2 чол.

Вид  змагань – фігурне керування велосипедом. Кожен учасник долає трасу окремо. До дистанції можуть входити: змійка, колія, ворота, зигзаг, коло, стоп-лінія. Штрафні бали нараховуються згідно правил змагань з велотуризму. Команди проходять дистанцію використовуючи суддівський велосипед (за бажанням команда може мати свій). Результати в змаганнях визначаються  за  кращим  часом  проходження  дистанції,  плюс  штрафні  бали переведені в час (1б – 5сек.). Команда переможець визначається за кращою сумою часу проходження дистанції двома учасниками.

6. КОНКУРСНА  ПРОГРАМА.

6.1. Конкурс «Візитна картка».

Домашнє творче завдання, яке представляє свій навчальний заклад у вигляді привітання, використовуючи будь-які жанри. Виступ команди до 7 хвилин у супроводі чи без супроводу музичних інструментів.                                                                            

Текст виступу подається до суддівської колегії під час проходження мандатної комісії і не повертається.

Суддівство здійснюється методом експертної оцінки за такими критеріями:

-       майстерність виконання - 10 балів;

-       форма, атрибутика, символіка - 5 балів;

-       оригінальність - 5 балів;

-       почуття гумору - 3 бали;

-       музичний супровід - 2 бали.

6.2. Конкурс «Емблема зльоту».

У відведеному суддями місці 2 члени команди (не залежно від статі)  на суддівському папері своїми олівцями, фломастерами або фарбами малюють емблему  зльоту будь-якої форми (розміром А-4).

Суддівство здійснюється методом експертної оцінки за такими критеріями:

-         художня майстерність – 5 балів;

-         лаконізм – 5 балів;

-         відповідність тематиці – 10 балів.

Після проведення конкурсу влаштовується виставка емблем. Емблеми не повертаються.

6.3. Конкурс художньої самодіяльності

Оцінюється туристська пісня або сценічне дійство різноманітних мистецьких жанрів  на туристську тематику (до 5 хвилин).

Суддівство здійснюється методом експертної оцінки за такими критеріями:

-       майстерність виконання - 10 балів;

-       оригінальність - 5 балів;

-       почуття гумору - 5 балів;

-       музичний супровід - 5 балів.

7. ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКІВ  ЗМАГАНЬ  ТА  НАГОРОДЖЕННЯ.

До загально – командного заліку на турзльоті входять результати змагань зі смуги перешкод, водного туризму, туристських навичок та конкурсної програми. Команда-переможець визначається  за найменшою сумою місць  в усіх видах змагань та нагороджується  грамотами  відділу освіти. Якщо  деякі команди набирають однакову кількість балів, перевага надається команді, яка посіла вище місце на пішохідній смузі перешкод, далі – в туристських навичках, потім – в змаганнях з топографії, велотуризму, водного туризму. Головна суддівська колегія залишає за собою право змінювати програму змагань в бік полегшення.

 Головний суддя змагань                                      С.В.Лисенко

 

Категория: Анонси, події | Добавил: ЦTK (03.09.2012)
Просмотров: 599 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Интернет-радио
Онлайн радио
Бесплатные SMS
mts beeline megafon
tele2 tele2 skylink
kyivstar life ukrmts
Игра на мышление
Оплата услуг