КУБОК ЧУГУЄВА - 2012 - Спортивний туризм - Каталог статей - Чугуевский городской ЦТК
Суббота, 10.12.2016, 02:10
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Что Вас больше привлекает?
Всего ответов: 342
Погода
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Спортивний туризм

КУБОК ЧУГУЄВА - 2012
ВИМОГИ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

Головна суддівська колегією має право внести зміни до цих умов у бік полегшення (відповідно до п.1.4.4. Правил змагань зі спортивного туризму 2008р.) та Настановами, щодо проведення змагань з пішохідного туризму та пішохідних туристських походів, затвердженими рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 26 березня 2011 року (протокол № 2/2011)

1. Необхідно закріплювати на учаснику мотузку командної страховки в два автоматичні карабіни або в один з різьбовою муфтою, або карабін з фіксатором (типу «Полтава-байонент», «Ірбіс» і т. д.);

2. На всіх етапах з перепадом висоти та траверсах (де схил більше 50 град.) КС виконувати через спусковий пристрій (вісімка, два карабіни: верх-низ, вузол УІАА);

3. Причеплення і відчеплення від основних перил навісних переправ та «Колоди» виконується через петлі самостраховки – при порушенні штраф 6б.

4. Використання роликів на етапі "Крутопохила навісна переправа вниз” – заборонено.

5. При порушенні техніки безпеки (втрата страховки, самостраховки), учасник отримує штраф і не має права рухатись далі, доки не виправить помилку – якщо не може виправити (вимушене порушення умов) - штраф 10б.

6. Підйом по вертикальних перилах для всіх учасників може здійснюватися тільки при наявності точки самостраховки (жумар, шант, протрекшен, мікросендер, схоплюючий вузол), яка повинна кріпитись до учасника не нижче центру зблокованої та відцентрованої системи та при наявності для першого учасника верхньої суддівської, а решти учасників – верхньої командної страховки. При використанні жумара, як точки страховки для першого учасника, він обов’язково повинен бути вірно підстрахований карабіном (при наявності верхньої командної страховки – підстраховувати жумар карабіном не обов’язково). Наявність допоміжних підйомних пристроїв для всіх учасників не обов’язкова (пантін, кроль, кулачок, капля, тіблок т.д.).

7. Кріплення спускової мотузки до ЗСК – жорстке – карабін в суддівський карабін (крім спуску останнього учасника).

8. Самостраховка в ПС (пункті страховки), на ВП (вантажній петлі) та ПСП (подвійні суддівські перила) вгорі етапів здійснюється - коротким вусом.

9. В кінці етапів «Паралельні перила вгору», «Підйом по вертикальних перилах» (на обох етапах) – не може знаходитись більше 2-х чоловік.

10. Всі петлі страховки та самостраховки будуть промарковані червоною ізоляційною

стрічкою. На всі ВП (вантажні петлі) та ПСП дозволяється чіпляти необмежену

кількість карабінів, які несуть навантаження.

11. Команда може мати нестандартне спорядження, яке повинне бути показане ГСК (головна суддівськаї колегія) та дозволене для використання.

12. Схоплюючий вузол кріпиться до грудного карабіну учасника одинарною петлею.

13. «Намокання» учасника на навісній переправі з самонаведенням буде судитись при торканні ним «поверхні води» (підлоги).

14. На всіх етапах оголошення штрафу буде також дублюватись суддею підняттям вгору прапорця відповідного кольору: ЖОВТИЙ - 1 бал, БЛАКИТНИЙ - 3 бали, ЧЕРВОНИЙ - 6 балів. (Жовтий+блакитний+червоний - 10 балів).

15. Основні мотузки, які використовуються під час проходження дистанції, незалежно від їх довжини, такими і вважаються.

16. При проходженні етапів без втрати страховки – кінець попереднього етапу автоматично є початком наступного, - супроводження та командна страховка в таких випадках може виконуватись через етап.

17. При самонаведенні навісних переправ дозволяється наводити одинарну мотузку.

18. Учасник, який виконує командну страховку, повинен стояти в петлі, а не на перилах.

19. Карабін або спусковий пристрій, через який виконується командна страховка, повинен розташовуватись на окремій петлі.

20. Забороняється волочіння вантажу, мотузок між етапами–штраф 3б. (після попередження).

21. Підказки тренера або представників команди або явне голосове ведення учасників по дистанції – штраф 6 б. (після попередження).

22. Стартовий внесок – 3 грн. з кожного учасника команди на оргвитрати.
Категория: Спортивний туризм | Добавил: ЦTK (16.03.2012)
Просмотров: 243 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Интернет-радио
Онлайн радио
Бесплатные SMS
mts beeline megafon
tele2 tele2 skylink
kyivstar life ukrmts
Игра на мышление
Оплата услуг