Положення про Крос-похід на обласних змаганнях з ТПТ (17-19 травня 2010р.) - Спортивний туризм - Каталог статей - Чугуевский городской ЦТК
Суббота, 10.12.2016, 02:06
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Что Вас больше привлекает?
Всего ответов: 342
Погода
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Спортивний туризм

Положення про Крос-похід на обласних змаганнях з ТПТ (17-19 травня 2010р.)

 Крос-похід з елементами вибору (ст. група)
Опис дистанції 
    Весь крос-похід проходить  за системою жорсткого раллі.

Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх технічних етапах та етапах орієнтування (команда, яка не побувала на якомусь  етапі, - займає місце після тих команд, які були на всіх етапах. Етап орієнтування зараховується, якщо відмічено хоча б один КП). 
На всій дистанції встановлено контрольний час (КЧ). По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: вода не менше 0,5л (з пред’
явленням на фініші), аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якої  перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.
        Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження.  Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. За проходження етапу  команда отримує  бали, що складаються  з  бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним. 
Підведення підсумків 
Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнту-вання, мінус штрафні бали. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ. 
Опис етапів 

1. Спуск по схилу (2 ділянки) (ЗЧ – 12 хв.), довжина – до 20 м.: 
Обладнання: дві ділянки спуску, КЛ на початку та в кінці етапу, 3 ЗСК на початку етапу, посередині – опора та ПСС; суддівські перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(36):команда спускається по суддівських  перилах  без  втрати страховки. 
В(56):організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки. 
Г(100):спуск потерпілого з супроводжуючим (відразу через дві ділянки спуску). Команда демонструє спуск потерпілого з супроводжуючим, решта спускається по наведених  перилах (на першій та другій ділянці з наведенням перил та організацією страховки). Травма у потерпілого – опік обох рук. 

 2. Підйом по вертикальних перилах – спуск дюльфером (ЗЧ – 18 хв.), довжина до 15м.: 
Обладнання: перила підйому, суддівська страховка, перила спуску, ПС та ПСС внизу (на початку та вкінці); вгорі 2 ПС, ПСС, 2 ЗСК на спуску. 
А(6): відмітка КП 
Б(66): проходження по суддівських перилах з організацією командних страховок. Всі, крім першого, піднімаються з командною страховкою, а перший з суддівською. Спуск для всіх учасників з верхньою командною страховкою. 
В(130):організація перил вертикального підйому та спуску дюльфером. Перший підіймається по суддівських перилах з суддівською страховкою, всі інші – по командних перилах з верхньою командною страховкою. Спуск для всіх учасників по наведених перилах  з верхньою командною страховкою. 
3.  Навісна переправа через яр (ЗЧ – 15 хв.), довжина – до 20 м.: 
Обладнання: КЛ з обох берегів, суддівські перила переправи, на вихідному березі – ЗСК, на цільовому – опора. 
А(6): відмітка КП 
Б(36): команда переправляється по суддівських перилах з транспортною мотузкою. 
В(80): наведення переправи. Перший учасник переправляється на протилежний берег з командною страховкою по суддівських перилах, решта – по наведених командою перилах з верхньою суддівською та транспортною мотузкою. 
4. Переправа по колоді через воду (ЗЧ – 12 хв.), довжина етапу – до 12м.: 
Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, колода, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП. 
Б(36): організація транспортної мотузки. Всі учасники переправляються із самостраховкою коротким вусом  до суддівських перил  та транспортною мотузкою. 
В(56): самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою. 
5. Траверс схилу (ЗЧ – 10 хв.), довжина – до 20м.: 
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 5 ППС, нижня обмежувальна лінія; перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(36): команда проходить етап по суддівських перилах (кріплення мотузки в ППС - не жорстке). 
В(56): організація командних перил. Учасники проходять етап на командній страховці або по наведених перилах із самостраховкою коротким вусом. 
6. Підйом по схилу (ЗЧ – 15 хв.),  довжина кожної ділянки підйому – до 20м. 
Обладнання: дві ділянки підйому, КЛ на початку  та в кінці етапу, зверху та посередині – опора; посередині ПС, ПСС, 6 ППС (по 3 на кожній ділянці); суддівські перила підйому для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(30): підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко. 
В(56): наведення перил (2 ділянки).
7. Жердини (8 хв.) 
Обладнання: 10 прольотів, 6 жердин. 
А(6): відмітка КП. 
Б(56): команда проходить етап за допомогою 6 жердин.

Після проходження жердини повертаються на вихідне місце командою (це не входить до ЗЧ). 
8. В’язання нош та транспортування потерпілого (100 м) (ЗЧ – 10 хв.) 
Обладнання: 2-і довгих перекладини та 3-и коротких. 
А(6): відмітка КП. 
Б(36): команда робить ноші будь-якого типу (вірно виготовлені за Настановами)  і транспортує потерпілого. 
В(66): команда в’яже ноші по Кропфу і транспортує потерпілого. 

 9. В’язання вузлів (ЗЧ – 4 хв.): 
А(6): відмітка КП 
Б(36): зав’язати 12  вузлів (зразки яких будуть вивішені ввечері напередодні старту) за жеребом (кожен учасник витягує по дві картки)  командою (з 20, які є в Настановах)
зі свого спорядження та пред’явити судді для перевірки. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. 
В(56): зав’язати всі вузли (20шт.) командою згідно настанов  зі свого спорядження. Всі вузли, крім схоплюючих, необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. 
10. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.) 
11. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.) 
12. Орієнтування по маркіровці (за кожне КП + 6 б.) 

    Крос-похід з елементами вибору (середня група)
Опис дистанції      Весь крос-похід проходить  за системою жорсткого раллі.

Дистанція проходиться у заданому напрямку. Команда повинна побувати на всіх технічних етапах та етапах орієнтування (команда, яка не побувала на якомусь  етапі, - займає місце після тих команд, які були на всіх етапах. Етап орієнтування зараховується, якщо відмічено хоча б один КП). 
На всій дистанції встановлено контрольний час (КЧ). По дистанції команда транспортує контрольний вантаж: вода не менше 0,5л (з пред’
явленням на фініші), аптечка: валідол, йод (зеленка), перекис водню, вата, бинт, лейкопластир, наявність якої  перевірятиметься на старті. На будь-якому етапі команда зобов’язана пред’явити аптечку за вимогою судді.
        Кожен технічний етап має кілька варіантів проходження.  Капітан до старту на етапі повідомляє судді обраний варіант, що фіксується в протоколі та карточці команди, після чого варіант проходження не можна змінювати. За проходження етапу  команда отримує  бали, що складаються  з  бальної оцінки обраного варіанту мінус штрафні бали, мінус бали за перевищення ЗЧ. Результат на етапі не може бути від’ємним. 
Підведення підсумків 
Результат команди на дистанції визначається сумою набраних балів на технічних етапах, за КП орієнту-вання, мінус штрафні бали. При рівності результатів вище місце посідає команда, що має меншу суму технічних штрафів та балів за перевищення ЗЧ. 
Опис етапів 

1. Спуск по схилу (ЗЧ – 10 хв.), довжина – до 20 м. 
Обладнання: КЛ на початку та в кінці етапу, опора та ПСС; суддівські перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(36): команда спускається по суддівських  перилах  без  втрати страховки. 
В(56): організація командних перил. Всі учасники долають етап по наведених командних перилах із самостраховкою схоплюючим вузлом без втрати страховки. 
2.  Навісна переправа через яр (ЗЧ – 15 хв.), довжина – до 20 м. 
Обладнання: КЛ з обох берегів, суддівські перила переправи.

А(6): відмітка КП 
Б(36): команда переправляється по суддівських перилах з транспортною мотузкою. 
3. Переправа по колоді через воду (ЗЧ – 12 хв.), довжина етапу – до 12м.: 
Обладнання: КЛ та опори з обох сторін, колода, ПС та ПСС на вихідному березі; суддівські перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП. 
Б(36): організація транспортної мотузки. Всі учасники переправляються із самостраховкою коротким вусом  до суддівських перил  та транспортною мотузкою. 
В(56): самонаведення перил. Перший учасник переправляється на командній страховці, всі інші учасники - по перилах, наведених командою, з транспортною мотузкою. 

4. Траверс схилу (ЗЧ – 10 хв.), довжина – до 20м.: 
Обладнання: КЛ, ПС, ПСС з обох сторін, 4 ППС, нижня обмежувальна лінія; перила для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(36): команда проходить етап по суддівських перилах (кріплення мотузки в ППС - не жорстке). 
5. Підйом по схилу (ЗЧ – 15 хв.),  довжина ділянки підйому – до 20м.: 
Обладнання: КЛ в началі та в кінці етапу, зверху – опора; суддівські перила підйому для варіанту Б. 
А(6): відмітка КП 
Б(30): підйом по суддівських перилах – 2 ділянки. Перила закріплені жорстко. 
6. Жердини (8 хв.) 
Обладнання: 8 прольотів, 6 жердин. 
А(6): відмітка КП. 
Б(56): команда проходить етап за допомогою 6 жердин.

Після проходження жердини повертаються на вихідне місце командою (це не входить до ЗЧ). 
7. В’язання вузлів (ЗЧ – 4 хв.): 
А(6): відмітка КП 
Б(36): зав’язати 6  вузлів (зразки яких будуть вивішені ввечері напередодні старту) за жеребом (кожен учасник витягує  картку)  командою зі свого спорядження та пред’явити судді для перевірки.

В(56): зав’язати 12  вузлів (з 20) командою згідно настанов  зі свого спорядження (назви будуть уточнені напередодні старту). Всі вузли, крім схоплюючих, необхідно зав’язати з основної мотузки. Дозволяється використовувати один вузол для в’язки іншого, зав’язувати на одній мотузці кілька вузлів тощо. 
8. Орієнтування в заданому напрямку (за кожне КП + 6 б.) 
9. Орієнтування по лінії (за кожне КП + 6б.) 
10. Орієнтування по маркіровці (за кожне КП + 6 б.) 
                                         

                                   

Категория: Спортивний туризм | Добавил: ЦTK (12.05.2010)
Просмотров: 542 | Рейтинг: 3.5/2
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Интернет-радио
Онлайн радио
Бесплатные SMS
mts beeline megafon
tele2 tele2 skylink
kyivstar life ukrmts
Игра на мышление
Оплата услуг