ПОЛОЖЕННЯ та УМОВИ проведення КУБКА ЧУГУЄВА з ТПТ-2010р. - Спортивний туризм - Каталог статей - Чугуевский городской ЦТК
Суббота, 10.12.2016, 11:51
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Что Вас больше привлекает?
Всего ответов: 342
Погода
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Спортивний туризм

ПОЛОЖЕННЯ та УМОВИ проведення КУБКА ЧУГУЄВА з ТПТ-2010р.
П О Л О Ж Е Н Н Я
 про VІІІ-і відкриті командні змагання з техніки пішохідного туризму
  в закритому приміщенні на "Кубок Чугуєва" 
   
1. МЕТА І ЗАВДАННЯ.
Змагання проводяться з метою:
- активізації туристської роботи серед молоді;
- популяризації та подальшого розвитку спортивного туризму, пропаганди здорового способу життя;
- виявлення найсильніших команд зі спортивного туризму;
- підвищення рівня туристської майстерності учасників змагань та безпеки при проведенні туристських заходів з молоддю.

2. ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ.
Змагання проводяться «18» квітня 2010р. в спортивному залі ЗОШ № 1 м.Чугуєва (вул. Гвардійська - 20). Початок змагань о 10.00. Мандатна комісія працює з 9.00. Довідки за телефоном : 0-(246)-2-20-62 – Центр туризму та краєзнавства. Показ дистанції (для бажаючих) та нарада представників команд - 10 березня о 14.00 в спортивному залі ЗОШ № 1 (вхід до спортивної зали по залізних східцях на другий поверх зі зворотнього боку школи для молодших школярів, будівля якої знаходиться в північно-західній частині шкільного двору).
 
3. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ.
  До участі в змаганнях допускаються учасники не молодше 1996 р.н. Склад команди - 6 чол. (не менше 2-х дівчат). До мандатної комісії подається заявка встановленого зразка з допуском лікаря, яку бажано подати 10.03.10р. при показі дистанції.

4. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ.
  Змагання проводяться в командному подоланні смуги перешкод з ТПТ (за вибором). 

5. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗМАГАНЬ ТА НАГОРОДЖЕННЯ.
Результат команди визначається сумою балів, отриманих за проходження етапів усіма учасниками (від 2-х до 6-ти), мінус штрафні бали (результат може бути негативним). Якщо після закінчення КЧ на фініші немає учасника, команда отримує 20 штрафних балів за кожного та 20 балів за втрату спорядження і займає місце в загальному протоколі відповідно до результату.  
  Переможці змагань нагороджуються грамотами міськвиконкому та перехідним кубком.

  Положення є офіційним викликом на участь у змаганнях.

  Головний суддя змагань : С.В. Лисенко

   Умови проведення командних змагань з техніки пішохідного
  туризму на дистанції «Смуга перешкод» (за вибором).

  Загальні положення
1. Кількість етапів - 11.
2. ЗЧ (заданий час на всю дистанцію) - 25 хв.
3. Проходження всієї дистанції в касках з номерами від 1 до 6, одежа учасників повинна  закривати лікті та коліна.
  4. Склад команди 6 чоловік (не менше 2-х дівчат). Команда також може виступати в  неповному складі, тоді її склад повинен бути: при 5-ти учасниках – не менше 2-ох дівчат, при 4-ох, 3-ох або 2-ох – одна дівчина. 
 5. Команда прибуває на старт за 15 хв. для проходження технічної комісії.

  Перелік етапів 
1. В’язання вузлів.
2. Підйом вільним лазанням (з командною страховкою) + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою).
3. Навісна переправа через яр (скельна) ( з самонаведенням).
4. Підйом по вертикальних перилах за допомогою підйомних засобів (з командною страховкою) + Паралельні горизонтальні перила + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою).
5. Навісна переправа через умовну річку (з супроводженням).
6. Похилі паралельні перила вгору (з самостраховкою) + Крутопохила навісна переправа вниз через яр (з командною страховкою).
7. Траверс схилу (з самонаведенням).
8. Крутопохила навісна переправа вгору через яр (з командною страховкою) + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою). 
9. Переправа по колоді через умовну річку (з супроводженням).
10. Траверс скельної ділянки (з самонаведенням та командною страховкою).
11. Вертикальний підйом ( з командною страховкою) + Крутопохила навісна переправа вниз через яр (з командною страховкою).
   
Старт та фініш суміщені і знаходяться в колі по центру спортивної зали. На початку кожного етапу – табличка з його назвою. За проходження кожного етапу учасник отримує визначену кількість балів. Кількість етапів, порядок їх проходження та кількість учасників, які працюють на етапі, команда визначає сама. Команда може працювати на декількох етапах одночасно та змінювати тактику під час роботи. Команда у повному складі починає роботу зі старту. Учасник отримує бали за проходження етапу, якщо він закінчив роботу на етапі. Будь який учасник може виконувати роботу на початку етапу і не проходити його, але при цьому бали він не отримує. В кінці етапу може працювати тільки той учасник, який його пройшов. Якщо учасник пройшов етап, він не може повернутися на кінець передостаннього етапу або на початок будь-якого з пройдених, з порушенням умов проходження етапів. Учасник не отримує балів за повторне проходження етапів. Спорядження, яке використовувалось на етапі, може бути повернене на будь-який бік етапу. До закінчення КЧ уся команда та спорядження повинні знаходитись за лінією фінішу дистанції. Судді оголошують про закінчення КЧ за 3 та 1 хв. Спорядження, яке залишилось на дистанції після закінчення КЧ, рахується як загублене. Якщо учасник почав працювати на етапі, але не закінчив його, балів він не отримує, але його штрафи залишаються. 
  Опис етапів дистанції
1. В’язання вузлів.
  Вартість етапу – 6 б. Вірьовки для в’язання вузлів - суддівські. Перелік вузлів: серединний провідник, подвійний провідник, провідник «вісімка», грейпвайн, схоплюючий вузол Маршала. Учасник сам зав’язує усі вузли. Допомога іншому учаснику заборонена. Кожен незав’язаний вузол – 3 б. 

2. Підйом вільним лазанням (з командною страховкою) + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою). 
Робота в зоні етапу на самостраховці. Транспортування першому учаснику на собі рюкзаків, спорядження тощо – не дозволяється.
Вартість етапу – 16 б. Довжина підйому та спуску – по 5м.
Підйом. Етап обладнано на початку етапу: умовною скельною стінкою (гімнастична), для першого учасника – верхньою суддівською страховкою, контрольною лінією, двома подвійними петлями; етап має 2 ППС; в кінці етапу – заглушений карабін, подвійна петля, подвійні перила самостраховки, поличка. Спуск : на початку етапу – подвійні перила самостраховки, два заглушені карабіни, подвійна петля, поличка; в кінці етапу – дві подвійні петлі. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на самостраховку в кінці етапу.

3. Навісна переправа через яр (скельна), з самонаведенням. 
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу – 14 б. Довжина етапу – 11м.  
Етап обладнаний верхньою суддівською мотузкою, з обох боків контрольними лініями, подвійними перилами самостраховки, подвійною петлею та заглушеними карабінами. Перший учасник переправляється на протилежний бік будь-яким способом на командній страховці через гальмівний пристрій. Транспортування першому учаснику рюкзаків, спорядження тощо – заборонено. Інші учасники – по наведених командою перилах. Для решти учасників необхідне використання супроводжуючої мотузки. 

4. Підйом по вертикальних перилах за допомогою підйомних засобів (з командною страховкою) + Паралельні горизонтальні перила + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою). Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу – 20 б. Довжина - 17м. (6 + 5 + 6)  
Підйом, етап обладнаний на початку, вертикальною суддівською перильною мотузкою (для всіх учасників), верхньою суддівською страховкою (СС) – тільки для першого учасника, двома подвійними петлями. Перший учасник здійснює підйом по суддівських перилах з верхньою СС, інші учасники - по суддівських вертикальних перилах з верхньою КС (командна страховка) через гальмівний пристрій. Транспортування першому учаснику рюкзаків, спорядження тощо – дозволяється. В кінці етап обладнано – заглушеним карабіном, подвійною петлею і подвійними перилами самостраховки; на паралельних перилах – верхніми та нижніми подвійними перилами. Паралельні перила учасники долають на самостраховуі. На спуску (на початку) етап обладнано - подвійними перилами самостраховки, двома заглушеними карабінами та подвійною петлею; в кінці етапу – двома подвійними петлями. Постановка учасників на самостраховку в кінці етапу обов’язкова. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на самостраховку в кінці етапу.

  5. Навісна переправа через умовну річку (з супроводженням).  
  Вартість етапу – 8 б. Довжина етапу – 11м.  
Етап обладнаний перильною та верхньою суддівською мотузками, контрольними лініями, подвійними перилами самостраховки, подвійною петлею з обох боків. Використання супроводжуючої мотузки для усіх учасників - обов’язкове.

   6. Похилі паралельні перила вгору (з самостраховкою) + Крутопохила навісна переправа вниз через яр (з командною страховкою). 
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу–18б. Довжина паралельних перил–8м; крутопохилої переправи–12м. Етап обладнаний подвійними верхньою та нижньою суддівськими мотузками, подвійною петлею на початку та в кінці етапу. Учасники долають етап на самостраховці. Самостраховка учасників до перил на підйомі виконується схоплюючим вузлом. Крутопохила переправа вниз: обладнана на початку етапу заглушеним карабіном, перильною та верхньою суддівськими мотузками, подвійною петлею; в кінці етапу – двома подвійними петлями і контрольною лінією (командна страховка здійснюється згідно правил). Супроводження для другого у зв’язці (або останнього) непотрібне.
 
7. Траверс схилу (з самонаведенням ).  
 Вартість етапу – 6 б. Довжина етапу – 10м.  
Етап обладнано двома подвійними петлями та контрольною лінією на початку і в кінці етапу, 3 ППС. Усі ділянки етапу горизонтальні. Проходження етапу – на командній страховці через гальмівний пристрій або по наведених командою перилах.

8. Крутопохила навісна переправа вгору через яр (з командною страховкою) + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та командною страховкою). 
Робота в зоні етапу на самостраховці.
 Вартість етапу–18б. Довжина крутопохилої навісної переправи– 13м., спуску – 5м. 
Етап обладнано перильною та верхньою суддівською мотузками, на початку - двома подвійними петлями і контрольною лінією; в кінці етапу - подвійними перилами самостраховки, подвійною петлею, заглушеним карабіном, поличкою. Учасники переправляються по суддівських перилах з верхньою командною страховкою згідно правил. Перший переправляється використовуючи самостраховку (схоплюючий вузол, «Жумар», "Шант", «Протрекшен» і т.і. Транспортування першому учаснику рюкзаків, спорядження тощо – заборонено. На спуску, на початку, етап обладнаний подвійними перилами самостраховки, двома заглушеними карабінами, подвійною петлею, поличкою; в кінці етапу – подвійними перилами самостраховки та подвійною петлею. Постановка учасників на самостраховку в кінці етапу обов’язкова. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на самостраховку в кінці етапу.

9. Переправа по колоді через умовну річку (з супроводженням). 
Вартість етапу – 6 б. Довжина етапу – 6м.
Етап обладнаний колодою, перильною мотузкою, контрольними лініями та двома подвійними петлями з обох боків. Використання супроводжуючої мотузки обов’язкове. Вихід на перила етапу і зняття з них - через петлю самостраховки.

10. Траверс скельної ділянки (з самонаведенням та командною страховкою). 
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу – 10 б. Довжина траверсу – 15м. Етап обладнано верхньою перильною суддівською страховкою, яка виконується кожним першим учасником в зв'язці вусом самостраховки (прикріплення на початку - до перетину контрольної лінії, зняття в кінці - при початку руху на спусковому відрізку), на початку - двома подвійними петлями і контрольною лінією; в кінці етапу - подвійними перилами самостраховки, подвійною петлею, 5 ППС, 1 ЗСК (відрізки: підйом – 3 горизонтальні – підйом - горизонт - спуск). Проходження етапу – на командній страховці через гальмівний пристрій або на самостраховці по наведених командою перилах. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на самостраховку в кінці етапу.

11.Підйом по вертикальних перилах за допомогою підйомних засобів (з командною стра-ховкою) + Крутопохила навісна переправа вниз через яр (з командною страховкою). 
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу – 20 б. Довжина - 17м. (5 + 12).  
На підйомі, на початку, етап обладнаний вертикальною суддівською перильною мотузкою, верхньою суддівською страховкою (тільки для першого учасника), двома подвійними петлями Перший учасник здійснює підйом по суддівських перилах з верхньою СС, інші учасники - по суддівських вертикальних перилах з верхньою КС через гальмівний пристрій. Транспортування першому учаснику рюкзаків, спорядження тощо – дозволяється; в кінці етапу – двома подвійними петлями. Крутопохила переправа вниз обладнана: на початку етапу заглушеним карабіном, перильною та верхньою суддівськими мотузками, подвійною петлею; в кінці етапу – двома подвійними петлями і контрольною лінією (командна страховка здійснюється згідно правил). Супроводження для другого у зв’язці (або останнього) непотрібне. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на самостраховку в кінці етапу.
   
  Додаткові умови до проведення та суддівства змагань. 
ВИМОГИ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ
Головна суддівська колегією має право внести зміни до цих умов в бік полегшення (відповідно до п.1.4.4. Правил змагань зі спортивного туризму). Суддівство змагань здійснюється згідно з Правилами змагань зі спортивного туризму (2008р.) та Настановами, щодо проведення змагань з пішохідного туризму та пішохідних туристських походів, затвердженими рішенням Виконкому Федерації спортивного туризму України 25 квітня 2009 року (протокол № 4/2009) та з їх частковими уточненнями.
  Дозволяється:
- на Паралельних перилах не становитись на самостраховку на нижні перила довгим вусом;
- блокувати систему вузлом булінь;
- використовувати на наведенні навісної переправи карабіни, які витримують навантаження більше 4т, не обов’язково.
  Обов’язково (згідно правил) необхідно:
- закріплювати на учаснику страховочну та супроводжуючу мотузку в два карабіни, якщо вони мають автоматичну муфту;
- на всіх етапах з перепадом висоти командну страховку виконувати через гальмівний пристрій (вісімка, два карабіни: верх-низ, вузол УІАА);
- кріпитись до перил навісних переправ згідно нових Настанов.

1. Причеплення і відчеплення від основних перил навісних переправ та «Колоди» виконується через петлі самостраховки – при порушенні штраф 6б.
2. Використання роликів на етапі "Крутопохила навісна переправа вниз” – заборонено.
3. При порушенні техніки безпеки (втрата страховки, самостраховки), учасник отримує штраф і не має права рухатись далі, доки не виправить помилку – якщо не може виправити штраф 10б.
4. Підйом по вертикальних перилах для всіх учасників може здійснюватися тільки при наявності не менше двох точок самостраховки, одна з яких повинна бути не нижче центру зблокованої та відцентрованої системи та при наявності верхньої командної страховки. При використанні жумара він обов’язково повинен бути вірно підстрахований карабіном (при наявності верхньої командної страховки – підстраховувати жумар карабіном не обов’язково).
5. Кріплення спускової мотузки – жорстке – карабін в карабін (крім спуску останнього учасника).
6. Самостраховка в ПС (пункт страховки) та ПСП (подвійні суддівські перила) вгорі етапів здійснюється - коротким вусом.
7. В кінці етапів «Паралельні перила вгору», «Підйом по вертикальних перилах» (на обох етапах) – не може знаходитись більше 2-х чоловік. 
8. Всі петлі страховки та самостраховки будуть промарковані червоною ізоляційною
стрічкою. На всі подвійні (грузові) петлі та перила дозволяється чіпляти необмежену кількість карабінів, які несуть навантаження. 
9. Команда може мати нестандартне спорядження, але тільки з дозволу ГСК (головної суддівської колегії). Для огляду його можна пред’явити на показі дистанції.
10. Схоплюючий вузол кріпиться до грудного карабіну учасника одинарною петлею.
11. «Намокання» учасника на навісній переправі з самонаведенням буде судитись при торканні ним «поверхні води» (підлоги).
12. На всіх етапах оголошення штрафу буде також дублюватись суддею підняттям вгору прапорця відповідного кольору: ЖОВТИЙ - 1 бал, БЛАКИТНИЙ - 3 бали, ЧЕРВОНИЙ - 6 балів. (Жовтий+блакитний+червоний - 10 балів).
13. Основні мотузки, які використовуються під час проходження дистанції, незалежно від їх довжини, такими і вважаються.
14. При проходженні етапів без втрати страховки – кінець попереднього етапу автоматично є початком наступного, - супроводження та командна страховка в таких випадках може виконуватись через етап.

Додаткові штрафи.
Підказка тренера або представників команди – штраф 6 б.

При відсутності фінансування можливий стартовий внесок – 15 грн. з команди.








Категория: Спортивний туризм | Добавил: ЦTK (29.03.2010)
Просмотров: 419 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Интернет-радио
Онлайн радио
Бесплатные SMS
mts beeline megafon
tele2 tele2 skylink
kyivstar life ukrmts
Игра на мышление
Оплата услуг