Пятница, 19.04.2024, 21:58
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Туристські зльоти та змагання

ЗМАГАННЯ З ПІШОХІДНОГО ТУРИЗМУ

        П О Л О Ж Е Н Н Я

 про  відкриті командні змагання  з  пішохідного туризму (вид - «Зв’язки») в закритому  приміщенні  серед  учнівської молоді м.Чугуєва – 2017

  1.  МЕТА  І  ЗАВДАННЯ

Змагання проводяться з метою:

  • активізації туристської роботи серед учнівської молоді;
  • популяризації та подальшого розвитку спортивного туризму,  пропаганди здорового способу  життя;
  • підвищення рівня туристської майстерності учасників змагань та безпеки при проведенні    туристських  заходів зі школярами.
  1. ТЕРМІН  ТА  МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ

Змагання  проводяться 19 березня 2017 р. в спортивній  залі Чугуївської ЗОШ № 1 (вул. Гвардійська - 20). Початок змагань:  о 10.00.

  1. УЧАСНИКИ  ЗМАГАНЬ

    До участі в змаганнях допускаються учасники: 1996 – 2003 р.н.

  1. ПРОГРАМА  ЗМАГАНЬ

     Змагання  проводяться в подоланні зв’язкою смуги перешкод з ПТ.

  1. ПІДВЕДЕННЯ  ПІДСУМКІВ  ЗМАГАНЬ ТА  НАГОРОДЖЕННЯ

Результат зв’язки визначається за кращим часом проходження дистанції плюс час за штрафи (1б = 20 сек.) та результату на етапі «В’язання вузлів» (1б. = 20 сек.).

Склад кожної зв’язки може складатись з учасників різних навчальних закладів. Нагородження буде проводитись окремо по чоловічих (змішаних) та жіночих зв’язках. Переможці   змагань    нагороджуються  грамотами Чугуївського ЦТК.

        Головний суддя змагань:                               С.В.Лисенко       

           Умови проведення відкритих командних змагань

               з пішохідного туризму на дистанції «Зв’язки»

1. Клас дистанції - ІІІ  

2. Кількість етапів – 11.

3. ЗЧ (заданий час на всю дистанцію) -  20-25 хв.

4. Проходження всієї дистанції в касках з номерами  1 та 2, одежа учасників повинна

    закривати  лікті та коліна.

5. Склад команди 2 чол.: чоловічі (змішані) та жіночі.  

                                          Перелік етапів.

  1. Вязання вузлів (виносний етап).
  2. Скельний підйом (з КС).
  3. Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та з КС).
  4. Навісна переправа (суддівська) з супроводженням.
  5. Підйом по вертикальних перилах (з КС).
  6. Навісна переправа (суддівська) з супроводженням.
  7. Крутопохила навісна переправа вниз (суддівська) (з КС).
  8. Переправа по мотузці з перилами (з самонаведенням верхніх перил).
  9. Переправа по колоді через яр (з самонаведенням перил).
  10. Траверс схилу з КС.
  11. Маятник (з супроводженням та с/с).

                               СКОРОЧЕННЯ

   КЛ – контрольна лінія

   ЗСК-заглушений суддівський карабін

   ВО – вантажна опора

   ПО – поліспастна опора

   ПС – пункт страховки

   ППС – проміжний пункт страховки

   СП – суддівські перила

   КП – командні перила

   ПСП – подвійні суддівські перила

   ДП  - ділянка перешкода

            КС – командна страховка

           СС – суддівська страховка

            с/с – самостраховка

            НЗ – небезпечна зона етапу

            БЗ – безпечна зона етапу

            ЦБ – цільовий берег

            ВБ – вихідний берег

            ОЛ – обмежувальна лінія

            ЛВС - лінія втрати спорядження

      Опис етапів дистанції

  1. Вязання вузлів.

Перелік вузлів: гарда, булінь, академічний, подвійний провідник. Учасники по черзі   зав’язують  по два  вузли, які витягують кожен собі на картках.  Допомога іншому учаснику заборонена.  

  1. Скельний підйом (з КС).

Довжина підйому– 5м. Етап обладнано на початку: БЗ, скельна стінка, 2 ВО (петлі), верхня СС для першого учасника, ЛВС; на ДП - 2 ППС; в кінці етапу – НЗ, 2 ВО (ЗСК + петля), ПСП.

  1. Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та КС).

 Довжина спуску- 5м. На початку етапу – НЗ,  ПСП, 3 ВО (2 ЗСК+ 1 петля); в кінці етапу – БЗ, 2 ВО (петлі), ЛВС. Відстань між підйомом та спуском – 3м.

  1. Навісна переправа (суддівська) (з супроводженням). Довжина етапу – 11м. Етап обладнаний подвійними СП; з обох боків БЗ, КЛ, ПСП. Використання супроводжуючої мотузки для учасників - обов’язкове.
  1. Вертикальний підйом (з КС). Довжина підйому – 5м. Етап обладнано: на початку - БЗ, суддівські вертикальні перила, 2 ВО (петлі), верхня СС для першого учасника, ЛВС; на ДП - 2 ППС; в кінці етапу – НЗ, 2 ВО (петлі), ПСП.
  1. Навісна переправа (суддівська). Довжина етапу - 17м. Етап обладнано на початку: НЗ, 2 ВО (петлі), ПСП; на ДП - лінійна СС; в кінці етапу – НЗ, 2 ВО (петлі).
  1. Крутопохила НП вниз (суддівська). Довжина етапу - 12м. Етап обладнано - на початку: НЗ, 2 ЗСК, 2 ВО (петлі); на ДП – подвійні суддівські перила; в кінці етапу – БЗ, 2 ВО (петлі), КЛ. При подоланні етапу останнім  учасником команди (другим), для нього повинна бути готова система супроводження.
  1. Переправа по мотузці з перилами. Довжина етапу – 11м. Етап обладнаний нижніми подвійними суддівськими перилами, верхніми страхувальними додатковими СП (для першого учасника), 1 ЗСК (для використання бокового маятника) - відстань від точки кріплення верхніх перил на ЦБ до точки кріплення бокового маятника – 6 м.; з обох боків: БЗ, КЛ, 2 ВО (петлі), 1 ПО (ЗСК). Перший учасник долає етап за допомогою бокового маятника по нижніх суддівських перилах з с/с вусом за додаткові СП з КС (через гальмівний пристрій), другий учасник з супроводженням по нижніх суддівських перилах та з с/с до наведених верхніх командних перил (можна одинарних).
  1. Колода (через яр) з самонаведенням перил. Довжина етапу – 11м. Етап обладнаний колодою; з обох боків: БЗ, КЛ, 2 ВО (петлі), 1 ПО (ЗСК). Перший учасник долає етап по колоді з КС (через гальмівний пристрій), другий учасник з супроводженням та з с/с до наведених командних перил.
  1. Траверс схилу (з самонаведенням).  Довжина етапу – 10м. Етап обладнано: на початку і в кінці етапу БЗ, 2 ВО (петлі), КЛ; на ДП - 3 ППС (петлі). Усі ділянки етапу горизонтальні. Проходження етапу – на КС через гальмівний пристрій.   
  1.  Маятник (з самостраховкою та супроводженням). Відстань між точками (петлями) закріплення супроводжуючої мотузки - 15м. Довжина етапу (перешкоди) - 5м. Мотузку суддя подає тільки першому учаснику. На початку та в кінці етапу КЛ.                      

           Додаткові умови до проведення та суддівства змагань

                         ВИМОГИ  З ТЕХНІКИ  БЕЗПЕКИ

  1. Необхідно закріплювати на учаснику мотузку КС в карабін з різьбовою муфтою або карабін типу «Полтава-байонент», «Ірбіс» і т. д., або карабін з фіксатором.

2. На всіх етапах КС виконувати через гальмівний пристрій.

  1. Використання роликів на етапі “Крутопохила навісна переправа вниз” – заборонено.
  2. При порушенні техніки безпеки (втрата страховки, самостраховки), учасник отримує штраф і не має права рухатись далі, доки не виправить помилку – якщо не може виправити (вимушене порушення умов) - штраф 10б.
  3. Підйом по вертикальних перилах для першого учасника здійснюється тільки при наявності  точки с/с (жумар, шант, протрекшен, мікросендер, схоплюючий вузол), яка повинна кріпитись до учасника не нижче центру зблокованої та відцентрованої системи та при наявності верхньої СС, а у другого учасника – верхньої КС. При використанні жумара, як точки страховки для першого учасника, він обов’язково повинен бути вірно підстрахований карабіном (при наявності верхньої КС – підстраховувати жумар карабіном не обов’язково). Другий учасник долає етап за наявності верхньої КС та хоча б одного затискача (допоміжного підйомного пристрою) (жумар, пантін, кроль, кулачок, капля, тіблок т.д.).
  4. Кріплення спускової мотузки до ЗСК – жорстке – карабін в суддівський карабін (крім спуску останнього учасника).
  5. Самостраховка в ПС (пункті страховки), на ВО (петлі, ЗСК) та ПСП вгорі етапів здійснюється - коротким вусом.
  6.  Усі поліспасні та вантажні опори, петлі, перила страховки  та  с/с  будуть  промарковані ізоляційною стрічкою відповідного кольору згідно Настанов. 
  7. Основні мотузки, які використовуються під час проходження дистанції, незалежно від їх довжини, такими і вважаються.
  8.  При проходженні етапів без втрати страховки – кінець попереднього  етапу автоматично є початком наступного - супроводження та КС в таких випадках може виконуватись через етап.
  9.  Учасник, який виконує командну страховку, повинен стояти в точковій опорі (петлі), а не на перилах.
  10.  Карабін або спусковий пристрій, через який виконується КС, повинен  розташовуватись на окремій точковій опорі (петлі).
  11.  Дозволяється волочіння вантажу, мотузок між етапами.
Категория: Туристські зльоти та змагання | Добавил: ЦTK (13.03.2017)
Просмотров: 392 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Погода
Інтернет-радіо
Онлайн радио
Оплата послуг