Змагання з ТПТ - "Зв'язки" - Спортивний туризм - Каталог статей - Чугуевский городской ЦТК
Суббота, 10.12.2016, 11:53
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Что Вас больше привлекает?
Всего ответов: 342
Погода
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Спортивний туризм

Змагання з ТПТ - "Зв'язки"
 

       Додаткові умови до проведення та суддівства змагань

                               ВИМОГИ  З ТЕХНІКИ  БЕЗПЕКИ

 1.      Застосовувати автоматичні карабіни для кріплення командної або суддівської страховки до учасників заборонено. Необхідно закріплювати на учаснику мотузку командної аба суддівської страховки в карабін з різьбовою муфтою або карабін з фіксатором (типу «Полтава-байонент»);

2.  На всіх етапах з перепадом висоти та траверсах командну страховку виконувати через спусковий пристрій (вісімка, два карабіни: верх-низ, вузол УІАА);

3.  Причеплення і відчеплення від основних перил навісних переправ та «Колоди» виконується через петлі самостраховки – при порушенні штраф 6 б.

4. При порушенні техніки безпеки (втрата страховки, самостраховки), учасник отримує штраф і не має права рухатись далі, доки не виправить помилку – якщо не може виправити (вимушене порушення умов) - штраф 10б.

5.    Кріплення спускової мотузки до ЗСК – жорстке – карабін в суддівський карабін (крім спуску останнього учасника).

6.    Самостраховка в ПС (пункті страховки), на ВП (вантажній петлі) та ПСП (подвійні суддівські перила) вгорі етапів здійснюється - коротким вусом.

7.      Всі  петлі страховки  та  самостраховки  будуть  промарковані   червоною ізоляційною стрічкою.  На всі ВП (вантажні петлі) та ПСП дозволяється чіпляти необмежену кількість карабінів, які несуть навантаження.

8.      На  всіх  етапах оголошення  штрафу  буде також дублюватись суддею  підняттям  вгору прапорця  відповідного  кольору: ЖОВТИЙ - 1 бал, БЛАКИТНИЙ - 3 бали, ЧЕРВОНИЙ -  6 балів. (Жовтий+блакитний+червоний - 10 балів).

9.  Основні мотузки, які використовуються під час проходження дистанції, незалежно від їх довжини, такими і вважаються.

10. При проходженні етапів без втрати страховки – кінець попереднього етапу автоматично є початком наступного, - супроводження та командна страховка в таких випадках може виконуватись через етап.

11.  Учасник, який виконує командну страховку, повинен стояти в петлі, а не на перилах.

12.  Карабін або гальмівний пристрій, через який виконується командна страховка, повинен розташовуватись на окремій петлі.

13.  Підказки тренера або представників команди або явне голосове ведення учасників по дистанції – штраф 6 б. (після попередження).

14.  Волочіння мотузок між етапами не штрафується.

Категория: Спортивний туризм | Добавил: ЦTK (20.02.2012)
Просмотров: 160 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Интернет-радио
Онлайн радио
Бесплатные SMS
mts beeline megafon
tele2 tele2 skylink
kyivstar life ukrmts
Игра на мышление
Оплата услуг