Понедельник, 23.12.2024, 19:52
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Анонси, події

ТУРИСТСЬКИЙ ЗЛІТ

П О Л О Ж Е Н Н Я

про  туристський  зліт  серед  навчальних  закладів  м.Чугуєва

  1. МЕТА  І  ЗАВДАННЯ.

Туристський зліт серед навчальних закладів міста проводиться з метою:

  • популяризації та подальшого розвитку найбільш масових видів спортивного туризму;
  • підвищення спортивної майстерності учнів;
  • пропагування здорового способу життя.

2. ЧАС  ТА  МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ.

      Зліт проводиться 14-15 вересня 2017 року в долині р.Сіверський Донець (р-н с. Кл.-Башкирівка).

3. УЧАСНИКИ  ЗМАГАНЬ.

В змаганнях беруть  участь  команди  навчальних закладів міста.  До складу команди входить    10 чол.: два педагоги (1чол.+1жін.), двоє представників від батьків учнів даного навчального закладу (1чол.+1жін.) та 6 учнів (3хл. + 3дівч.) 7-11 кл.

4. ПРОГРАМА  ЗЛЬОТУ.

                     1 день  (14 вересня – четвер)

  •  до  9.30  -  заїзд та розміщення  команд;  
  •  9.30-10.00  - робота мандатної комісії;
  • 10.00 –  відкриття туристського зльоту, представлення команд («Візитна картка»  -  3-5 хв.);
  • 11.00  –  командні змагання зі спортивного орієнтування у виді «Естафета»;
  • 14.00  –  особисто-командні змагання з велотуризму на дистанції «Тріал»;
  • 15.00  – змагання  з  туристських  навичок
  • 19.00  –  нарада представників команд.

                         2 день (15 вересня – п’ятниця)

- 10.00  – змагання з пішохідного туризму на дистанції «Крос-похід»;

-    13.00  – змагання  з  туристських  навичок

-    15.00  – підведення  підсумків змагань;

-    16.00  – закриття туристського зльоту;

-     17.00  – роз’їзд  команд.

5. УМОВИ  ПРОВЕДЕННЯ  ЗМАГАНЬ.

    Усі змагання проводяться серед команд навчальних закладів. Склад команди визначається у кожному виді окремо. До мандатної комісії зльоту подається іменна заявка, завірена директором навчального закладу і лікарем з вказаним роком народження, ім’ям та прізвищем кожного учасника.

ВИДИ  ЗМАГАНЬ:

  1. ПІШОХІДНИЙ  ТУРИЗМ

«Крос-похід» (раллі) – 6 чол. (1 педагог, один з батьків, 4 учні (не менше двох дівчат). Команда у повному складі, рухаючись по карті в заданому напрямку за своїм заданим графіком руху, знаходить КП (контрольні пункти), технічні туристські етапи та тематичні станції «Топографія» та «Медицина». Під час проходження етапів Крос-походу команда отримує плюсові залікові бали, від яких вираховуються штрафні бали отримані за порушення та неправильну відповідь.

Відмітка КП спортивного орієнтування, результати проходження технічних етапів та тематичних станцій заносяться в ЗМК (залікову картку) команди.

Технічні етапи Крос-походу (за проходження технічних етапів бали нараховуються кожному учаснику). Страхувальні системи команда отримує на технічних етапах та залишає їх після його подолання.

  • Навісна переправа (10б.) (проходять 2 учні (1хл. х 1дівч.) в повних системах): з самостраховкою “вусом” за верхню суддівську мотузку, з організацією супроводження, яке кріпиться за опору. З обох боків етапу контрольні лінії.
  • Паралельні мотузки (8б.) (два горизонтальні відрізки), долають 4 учасники (в верхніх системах) – двоє дорослих, два учні.З обох боків етапу контрольні лінії.

(Перешкоди «Навісна переправа» та «Паралельні мотузки» команда долає одночасно на одному етапі.)

  • Колода (6 б.) з  супроводженням (долає уся команда, обладнані верхні системи та мотузка з карабінами знаходяться на етапі). З обох боків етапу контрольні лінії.
  • Траверс схилу (6 б.) (відрізки: два горизонти - підйом - горизонт) - етап долає уся команда, обладнані верхні системи з карабінами та прусиком знаходяться на етапі –  швидкісний етап. З обох боків етапу контрольні лінії.
  • Жердини (3б.): шість колод, три жердини.
  • Орієнтування: кожен КП – 6 б.

Тематичні  станції:

  • Медицина (15 б. – на команду):

-практичне визначення лікарських рослин; -визначення складу трав’яного лікувального чаю.

  • Топографія (20 б. – на команду):

- визначення топознаків;

- визначення відстані між об’єктами;

- визначення азимутів на заданий об’єкт.

Всі етапи обладнані суддівськими мотузками та контрольними лініями з кожного боку. Штрафи згідно Настанов з ТПТ від 11.04.2015р. Мотузки для супроводження та системи з карабінами знаходяться на етапах. Дозволяється використання власного спорядження (крім автоматичних карабінів). Якщо команда не встигає у свій заданий час пройти етап, то вона отримує на ньому тільки 6 балів, як за знаходження його як КП. Якщо один чи декілька учасників не встигли пройти етап в заданий час, то вони не отримують плюсових балів.

Команда-переможець визначається за кращою сумою плюсових балів.

  1. ВЕЛОТУРИЗМ

                Вид  змагань – «Тріал»: (8 чол.- 2 педагоги + 2 батьків + 4 учнів). Залік команди складається з суми часу 4-ох кращих результатів (1 педагога + 1 з батьків + 2 учнів (1 хл. + 1 дівч.). Бажано команді мати свої велосипеди. Кожен учасник долає трасу окремо. Довжина дистанції  до 100 м. До дистанції  тріалу будуть входити повороти, нерівності, спуски, підйоми, кілька етапів з фігурного водіння велосипеду. Штрафні бали нараховуються по всій дистанції. Кожен доторк землі ногою, дерева ногою або рукою, або  розмітки  одним  колесом  –  1 б., падіння (торкання землі коліном або любою частиною тіла вище коліна) – 5 б., виїзд за розмітку на технічному етапі двома колесами – 5б. (1 б.= 5 сек.).

Команда переможець визначається за кращою сумою часу залікових учасників.

3.  СПОРТИВНЕ ОРІЄНТУВАННЯ

Вид змагань - «Естафета в заданому напрямку» (4 етапи). Беруть участь 4 чол. (1 педагог + 1 з батьків + 2 учні (1 хл. + 1 дівч.). Кожен навчальний заклад може виставити 2 команди, до заліку буде зараховано результат кращої команди.

Змагання проводяться на кольоровій карті. Мірило: 1:7500. Старт загальний для перших учасників усіх команд. Передача естафети в заданому коридорі. Передача естафети торканням руки учасника наступного етапу. Відмітка КП здійснюється компостером або олівцем в особисту картку учасника. Кожен учасник повинен мати компас, годинник та одяг згідно з погодними умовами.

Аварійний АЗИМУТ – Захід (с. Клугино-Башкирівка).

Контрольний час – 2 години на команду.

Переможці визначаються за кращим часом знаходження усіх КП. При перевищенні КЧ (контрольного часу), не знаходженні якогось з КП – команда посідає місце після тих команд, які знайшли більше КП.

Команда переможець визначається за кращим часом знаходження усіх КП.

4.  ТУРИСТСЬКІ НАВИЧКИ (1б. = 30 сек.)

Встановлення намету4 чол (1 педагог + 1 з батьків + 2 учні (1 хл. + 1 дівч.)) – штрафи: перекіс стійки, складка на даху, відсутність кілка, провисання «конька» – 1б. Кожен навчальний заклад може виставити 2 команди, до заліку зараховується результат кращої команди.

          В’язання вузлів - 6 чол (1 педагог + 1 з батьків + 4 учні (2 хл. + 2 дівч.))- прямий (два контрольні), серединний провідник, стремено (одним кінцем навколо опори з одним контрольним), схоплюючий (петлею прусика), академічний (два контрольні, мотузки різної товщини), вісімка. Учасники по черзі витягують картку з назвою вузла і зав’язують його. Штрафи: переплетіння мотузок у вузлі, відсутність контрольного вузла, неправильний вибір діаметрів мотузок – 1б., незав’язаний або неправильно зав’язаний вузол – 3б.

Команда переможець у виді змагань «Туристські навички» визначається за кращою сумою місць двох конкурсів. При рівності результатів перевага надається конкурсу «В’язання вузлів», потім – «Встановленню намета».

Для змагань використовується тільки суддівське спорядження.

5. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗМАГАНЬ ТА  НАГОРОДЖЕННЯ

         Загально-командний залік навчального закладу на турзльоті  визначається за найменшою сумою місць, які отримали команда під час участі в усіх змаганнях, а також буде визначено переможців у кожному виді турзльоту  окремо.

      Якщо деякі команди набирають однакову кількість місць, перевага надається команді, яка посіла краще місце в змаганнях з «Крос-походу», далі зі спортивного орієнтування, потім з велотріалу та туристських навичках.

         Команди – переможці турзльоту нагороджуються грамотами відділу освіти Чугуївської міської ради.

6.  ФІНАНСУВАННЯ.

Харчування команд та їх транспортування до місця змагань - за рахунок навчальних закладів. Нагородження переможців та організація змагань за рахунок відділу освіти Чугуївської міської ради.          

Категория: Анонси, події | Добавил: ЦTK (11.09.2017)
Просмотров: 419 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Погода
Інтернет-радіо
Онлайн радио
Оплата послуг