Опис етапів дистанції Вартість
етапу – 4 б. Вірьовки та карабіни для в’язання вузлів - суддівські. Перелік вузлів: серединний провідник, подвійний провідник, штик,
академічний, гарда. Учасник сам зав’язує усі вузли за один підхід
на етап. Допомога іншому учаснику заборонена. Кожен незав’язаний
вузол-3 б. Мотузки з вузлами залишаються
на етапі. Етап «В’язання
вузлів» не входить в етапи, після проходження яких учасник не може повернутись
на кінець останнього пройденого етапу.
- Підйом вільним лазінням (з КС)+ Спуск по вертикальних
перилах (з самонав. та КС).
Вартість
етапу – 12 б. Довжина підйому та спуску – по 5м., відстань між ними 2 м.
Підйом. Етап обладнано на початку: БЗ, умовною скельною стінкою
(гімнастичною), КЛ, 3 ЛП, верхньою СС для першого учасника; етап має 2 ППС; в кінці етапу – НЗ, 1 ВО (ЗСК),
1 ВП, ПСП, поличка.
Спуск: на початку етапу – НЗ, ПСП, 2 ВО (ЗСК), 1 ВП, поличка;
в кінці етапу – НЗ, 2 ВП, КЛ. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на с/с в кінці етапу.
3.
Навісна
переправа (скельна) (з самонаведенням).
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість
етапу – 14 б. Довжина етапу – 11м.
Етап обладнаний верхніми СП; з обох боків: НЗ, КЛ, ПСП,
2 ЛП та 1 ПО (ЗСК). Перший учасник долає етап будь-яким способом на КС через спусковий пристрій. Інші учасники
долають етап по наведених подвійних КП з супроводженням. Кінець роботи на етапі – постановка учасників на с/с в кінці етапу.
4. Підйом
по вертикальних перилах за допомогою підйомних засобів (з КС) + Паралельні горизонтальні перила + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та КС). Вартість
етапу – 20 б. Довжина - 17м. (6
+ 5 + 6).
Підйом
– етап обладнаний на початку: БЗ, вертикальними СП (для всіх
учасників), верхньою СС – тільки для
першого учасника, 2 ЛП. На підйомі 1 ППС. Перший учасник здійснює підйом по СП з
верхньою СС та нижньою КС через гальмівний пристрій (який може розташовуватись
на учаснику), інші учасники - по СП з верхньою КС через гальмівний пристрій
(два карабіни і т.і.). Транспортування першому учаснику вантажу дозволяється. В кінці етапу – НЗ, 2 ВО (ЗСК), 1 ВП і ПСП.
Етап
«Паралельні перила» обладнано верхніми та нижніми подвійними суддівськими
мотузками.
Спуск – на початку етапу – НЗ, ПСП, 2 ВО (ЗСК) та 1 ВП; в
кінці етапу – НЗ, 2 ВП.
Кінець роботи на етапі – постановка учасників на с/с
в кінці етапу.
5. Навісна переправа (суддівська) через
умовну річку (з супроводженням).
Вартість етапу – 8 б. Довжина етапу – 11м.
Етап обладнаний подвійними СП; з обох боків БЗ, КЛ, ПСП, 1 ЛП. Використання супроводжуючої мотузки для всіх
учасників - обов’язкове. Кінець роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці
етапу.
6.
Похилі паралельні перила вгору (з с/с) (8 б.) + Крутопохила навісна
переправа вниз (з КС) (10 б.) або «Спуск по вертикальних перилах з КС» (6 б.).
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу визначається в залежності
від вибору проходження учасником етапу. Довжина паралельних перил – 8м; крутопохилої
переправи – 12м., спуск – 5м.
Етап «Паралельні
перила» обладнаний подвійними верхніми та нижніми СП, на початку етапу: НЗ, 3 ЛП; в кінці етапу: НЗ, 1 ВП. Учасники долають етап на с/с схоплюючим вузлом до верхніх суддівських перил.
Крутопохила переправа вниз - обладнана
на початку етапу: НЗ, 1 ВО (ЗСК), подвійними СП, 1 ВП;
в кінці етапу – БЗ, 3 ЛП і КЛ. Супроводження з ЦБ необхідне тільки для останнього учасника команди. «Вертикальний
спуск» обладнано: на початку етапу -
НЗ, 2 ВО (ЗСК), 1 ВП; в кінці етапу – БЗ. КС з цільового берега спуску неможлива (відсутній пункт страховки).
7.Траверс схилу (з
самонаведенням). Крутизна схилу – більше 50
град. Вартість етапу – 6 б. Довжина етапу – 10м.
Етап обладнано: 3 ППС, на початку і в кінці етапу БЗ, 2 ВП та КЛ. Усі ділянки етапу
горизонтальні. Проходження етапу – перший та останній учасники на КС через гальмівний пристрій (або
пристрій який забезпечує страховку учасника), решта - на с/с по наведених командою
перилах. Кінець
роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці етапу.
8. Крутопохила навісна переправа
вгору (з КС) + Спуск по вертикальних перилах (з самонаведенням та КС).
Робота в зоні етапу на самостраховці.
Вартість етапу – 18 б. Довжина крутопохилої навісної
переправи – 13м., спуску – 5м.
Крутопохила НП обладнана подвійними
СП, на початку – НЗ, 3 ЛП, ПСП
і КЛ; в кінці етапу - НЗ, ПСП, 1 ВП, 1 ВО (ЗСК),
поличка. Перший учасник переправляється по суддівських перилах використовуючи с/с
(схоплюючий вузол, «Жумар», «Протрекшен» і т.і.). Решта учасників переправляється
по СП з верхньою КС згідно правил. Дозволяється використання ролика.
Спуск - на початку етапу: НЗ, ПСП, 2 ВО (ЗСК), 1 ВП, поличка; в кінці етапу: НЗ та 3 ЛП.
Кінець
роботи на етапі – постановка учасників на с/с в кінці етапу.
9.Переправа по колоді через яр (з супроводженням).
Вартість
етапу – 6 б. Довжина етапу – 11м.
Етап обладнаний колодою, СП, з обох боків БЗ, КЛ та по
2 ЛП. Використання супроводжуючої мотузки для всіх учасників обов’язкове. Кінець
роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці етапу.
10. Траверс скельної ділянки (з самонаведенням).
Вартість
етапу – 16 б. Довжина траверсу – 15 м.
Етап обладнано верхньою СС для першого уч-ка (яка розпочинає виконуватись до перетину КЛ на початку етапу і
закінчується в кінці етапу за КЛ), нижньою
обмежувальною лінією; на початку – БЗ, 2 ЛП, КЛ; в кінці етапу – БЗ, 3 ЛП,
КЛ. Етап має 6 ППС, 1 ВО (ЗСК) (на 5-му ППС) (відрізки:
підйом (1,5м.) – горизонт (1,5м.) -
горизонт (1,5м.) – підйом (1,5м.) – горизонт (1,5м.) – спуск (2,5м.) – горизонт (1,5м.).
Проходження першого та останнього уч-ка – на КС через гальмівний пристрій, решта - на с/с по наведених
командою перилах. Транспортування вантажу першому учаснику не дозволяється. Постановка учасника на с/с в ППС
заборонена. Кінець роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці етапу.
11.Підйом по вертикальних перилах за
допомогою підйомних засобів (з КС) +
Крутопохила навісна переправа вниз через яр (з КС). Вартість
етапу – 20 б. Довжина - 17м. (5 + 12).
Підйом
- на початку: БЗ, етап обладнаний вертикальними СП, верхньою СС (тільки
для першого учасника), 2 ЛП. На етапі 1 ППС. Перший
учасник здійснює підйом по СП з верхньою СС та нижньою КС через гальмівний пристрій (який може розташовуватись на
учаснику), інші учасники - по СП з верхньою КС через гальмівний пристрій (два
карабіни і т.і.). В кінці етапу - НЗ, 2
ВП.
Крутопохила
НП вниз - на початку етапу: НЗ, 1 ВО (ЗСК), подвійні СП, 1 ВП; в кінці – БЗ, 3 ЛП і КЛ. Супроводження з ЦБ обов’язкове тільки для останнього учасника команди. Кінець роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в
кінці етапу.
12. Маятник.
Вартість етапу – 3б.
Довжина - 5м.
Мотузку суддя подає тільки першому учаснику, решта – за тактикою команди. Вхід
на етап тільки з цільового берегу, де є точка закріплення кінця маятника (за
необхідністю). На початку та в кінці етапу КЛ. Самостраховка та супроводження
для учасників не обов’язкові.
13. Жердини.
Вартість етапу – 3б. (жердин - 3,
колод - 4). КЛ – перша та остання
колода. Жердини необхідно винести за фінішну лінію етапу.
14. Підйом по схилу (з с/с) + Паралельні перила (з супроводженням) + Спуск по схилу
(з КС або з с/с).
Вартість етапу –
14 б. Довжина - 18м. (4м.(підйом)+10м.(пар.перила)+4м.(спуск).
Підйом - на початку БЗ, етап
обладнаний СП, 2 ЛП, КЛ. Усі учасники здійснюють підйом по СП з с/с; в кінці
етапу – НЗ, 2 ВП. Етап паралельних перил обладнано – верхніми та нижніми
подвійними СП; Спуск – на початку етапу – НЗ, 2 ЛП, 1 ВО (ЗСК), СП; в кінці етапу – БЗ, 2 ЛП, КЛ. Кінець роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці
етапу.
15. Колода (через яр) з самонаведенням перил.
Вартість
етапу – 10 б. Довжина етапу – 11м.
Етап обладнаний колодою; з обох боків: БЗ, КЛ, 2 ЛП, 1 ПО (ЗСК). Перший учасник долає етап по
колоді з КС через карабін, решта учасників - по наведених КП (можна одинарних) з супроводженням. Кінець роботи на етапі – вихід учасника за КЛ в кінці етапу. 16. Скельний підйом (з КС) + Спуск по
вертикальних перилах (з самонав. та КС).
Робота в зоні етапу на самостраховці. Вартість
етапу – 18 б. Довжина підйому та спуску – по 5м., відстань між ними 2 м.
Підйом. Етап обладнано на початку: НЗ, скельною стінкою, 2 ЛП, ПСП, верхньою СС для першого учасника; етап має 2 ППС; в кінці етапу – НЗ, 1 ВО (ЗСК),
1 ВП, ПСП.
Спуск: на початку етапу – НЗ, ПСП, 2 ЛО (ЗСК), 1 ВП; в кінці етапу – НЗ, 2 ЛП, ПСП.
Кінець роботи на етапі – постановка учасників на с/с
в кінці етапу.
|