Понедельник, 23.12.2024, 04:05
Приветствую Вас Гость | RSS

Чугуївський центр туризму та краєзнавства Чугуївської міської ради Харківської області

Форма входа
Наша кнопка

 On TVsat
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0


Internet Map

ВАШ IP АДРЕС:

Каталог статей

Главная » Статьи » Спортивний туризм

ЗМАГАННЯ З ПІШОХІДНОГО ТУРИЗМУ

        П О Л О Ж Е Н Н Я

              про  змагання   з  пішохідного туризму (вид - «Зв’язки»)

            в закритому  приміщенні серед  гуртківців Чугуївського ЦТК  

  1.  МЕТА  І  ЗАВДАННЯ.

Змагання проводяться з метою:

  • активізації туристської роботи серед учнівської молоді;
  • популяризації та подальшого розвитку спорт. туризму, пропаганди здорового способу  життя;
  • підвищення рівня туристської майстерності учасників змагань та безпеки при проведенні  туристських  заходів зі школярами;
  1. ТЕРМІН  ТА  МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ.

Змагання  проводяться «22» березня 2015р. в спортивному залі Чугуївської ЗОШ № 1 (вул. Гвардійська - 20). Початок змагань о 9.00 – середня група; о 12.00 – старша група.

  1. УЧАСНИКИ  ЗМАГАНЬ.

    До участі в змаганнях допускаються учасники: ст.гр.–1997-2000р.н.;  сер.гр. - 2001-2004 р.н.

  1. ПРОГРАМА  ЗМАГАНЬ.

        Змагання  проводяться в подоланні зв’язкою смуги перешкод з ПТ.

  1. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ЗМАГАНЬ ТА  НАГОРОДЖЕННЯ.

Результат зв’язки визначається за кращим часом проходження дистанції плюс час за штрафи (1б = 20 сек.) та результату на етапі «В’язання вузлів» (1б. = 30 сек.).

Склад кожної зв’язки може складатись з учасників різних навчальних закладів.

Нагородження буде проводитись окремо по чоловічих та змішаних зв’язках.

 Переможці   змагань    нагороджуються  грамотами Чугуївського ЦТК.

          Головний суддя змагань :                                     С.В.Лисенко 

                            Умови проведення змагань з пішохідного

                                   туризму на дистанції «Зв’язки»

                                             Загальні положення

1.   Кількість етапів – старша - 9, середня група - 8.

2.   Проходження дистанції в одежі, яка закриває учасникам лікті та коліна.

3.  Склад команди 2 чоловіки. Групи: чоловіча та змішана.

                                  Перелік етапів

                             Старша група (1997 - 2000 р.н.)

  1. В’язання вузлів (штик, подвійний провідник, провідник: одним кінцем навколо опори з 1 контрольним, академічний) – виносний етап.
  2. Маятник.
  3. Жердини.
  4. Навісна переправа з супроводженням.
  5. Переправа по колоді через яр з супроводженням.
  6. Траверс схилу з КС (через карабін).
  7. Підйом вільним лазінням з командною страховкою.
  8. Траверс скельної ділянки (парал.перила) з КС.
  9. Спуск  по командних вертикальних  перилах з КС (самонаведення).

                  Середня  група (2001- 2004 р.н.)

  1. В’язання вузлів (вісімка,  серединний провідник, стремено:одним кінцем навколо опори з 1 контрольним, зустрічний) – виносний етап.
  2. Маятник.
  3. Жердини.
  4. Навісна переправа з супроводженням.
  5. Переправа по колоді через яр з супроводженням.
  6. Траверс схилу з КС (через карабін).
  7. Підйом по-спортивному.
  8. Спуск по суддівських вертикальних перилах з самонаведенням КС.

                                СКОРОЧЕННЯ

КЛ   – контрольна лінія

ЗСК– заглушений суддівський карабін

ВП – вантажна петля (подвійна)

ПС – пункт страховки

ППС – проміжний пункт страховки

СП – суддівські перила

           

            ПСП – подвійні суддівські перила

            БЗ  - безпечна зона

            КС – командна страховка

            СС – суддівська страховка

            с/с – самостраховка

            КП – командні перила                                  

  Опис  етапів  дистанції  (старша вікова група)

  1. Вязання вузлів (виносний етап).

Перелік вузлів: штик, провідник (одним кінцем навколо опори з 1 контрольним), подвійний провідник, академічнийУчасники по черзі   зав’язують  по два  вузли, які витягують кожен собі на картках. Допомога іншому учаснику заборонена. Штраф: 1 б. – 30 сек.

  1. Маятник.

Довжина етапу - 5 м. На початку та в кінці етапу КЛ.

  1. Жердини.

Жердин - 1, колод - 4.  КЛ – перша та остання колода.

  1. Навісна переправа через умовну річку (з супроводженням).  Довжина етапу – 11м. 

Етап обладнаний верхніми та нижніми СП; з обох боків КЛ, ПСП, 1 ВП.

Використання супроводжуючої мотузки для учасників - обов’язкове.

Транспортування вантажу на етапі згідно Настанов.

  1. Переправа по колоді через яр (з супроводженням).  Довжина  етапу – 11м.

Етап обладнаний колодою, СП, з обох боків КЛ та по 2 ВП, до КЛ - БЗ.

  1. Траверс схилу (з самонаведенням).  Довжина етапу – 10м.   

Етап обладнано: 3 ППС, на початку і в кінці етапу по 2 ВП та КЛ, до КЛ - БЗ. Усі ділянки етапу горизонтальні. Проходження етапу – на КС через карабін.

  1. Підйом вільним лазінням командною страховкою)  Довжина підйому –  4м.

Етап обладнано на початку: залізною драбинкою, суддівською страховкою для першого учасника, 2 ВП, БЗ; на етапі - 2 ППС, в кінці етапу – ПСП, 2 ВП. Учасники долають етап вільним лазінням з КС через гальмівний пристрій. Можлива КС через етап.

  1. Траверс  скельної  ділянки (з КС).

Робота в зоні етапу на самостраховці.

Довжина траверсу – 15 м.

Етап обладнано верхніми та нижніми подвійними суддівськими перилами, НЗ. На початку – ПСП, 2 ВП; в кінці етапу – 2 ВП, ПСП, поличка. Етап має 2 ППС. Усі відрізки горизонтальні.  Проходження етапу – на КС через гальмівний пристрій та на с/с по суддівських паралельних перилах.

Між етапами 8-9 підвідні СП (два відрізки)–долаються з с/с. 

  1. Спуск по вертикальних перилах з КС (самонаведення).

Довжина спуску – 6 м.

На початку етапу – ПСП, 2 ЗСК, 1 ВП, поличка, НЗ; в кінці етапу – КЛ, БЗ, 2 ВП. Командна страховка першого учасника на спуску виконується через гальмівний пристрій, другого - через два карабіни (верх – низ на ПС), страхуючий знаходиться на самостраховці в петлі.

Фініш – проходження кінця командної страховки  та спускової мотузки через ЗСК або по команді  капітана.

   Середня вікова група.

  1. Вязання вузлів (виносний етап).

Перелік вузлів: вісімка, серединний провідник, зустрічний, стремено (одним кінцем навколо опори з одним контрольним). Учасники по черзі   зав’язують  по два  вузли, які витягують кожен собі на картках.  Допомога іншому учаснику заборонена. Штраф: 1 б. – 20 сек.

  1. Маятник.  Довжина - 4 м. На початку та в кінці етапу КЛ.
  2. Жердини. Жердин - 1, колод - 4. КЛ – перша та остання колода.
  3. Навісна переправа через умовну річку (з супроводженням).  Довжина етапу – 11м. 

Етап обладнаний верхніми та нижніми СП; з обох боків КЛ, ПСП, 1 ВП, до і після КЛ - БЗ.

Використання супроводжуючої мотузки для учасників обов’язкове.

  1. Переправа по колоді через яр (з супроводженням).  Довжина  етапу – 11м.

Етап обладнаний колодою, СП, з обох боків КЛ та по 2 ВП, до і після КЛ - БЗ. Використання супроводжуючої мотузки для учасників обов’язкове.

  1. Траверс схилу (з самонаведенням).  Довжина етапу – 10м.   

Етап обладнано: 2 ППС, на початку і в кінці етапу по 2 ВП та КЛ, до і після КЛ - БЗ. Усі ділянки етапу горизонтальні. Проходження етапу – на КС через карабін.

  1. Підйом по-спортивному.  Довжина підйому –  4 м.

Етап обладнано на початку: БЗ, КЛ, суддівська  перильна мотузка для підйому, гімнастична лавка (кут підйому - 40 град.); в кінці етапу – НЗ, ПСП. Учасники долають етап з самостраховкою схоплюючим вузлом до суддівських перил.

  1. Спуск по суддівських вертикальних перилах (з самонаведенням КС).

На початку етапу – НЗ, ПСП, 1 ЗСК, 1 ВП, суддівська  перильна мотузка для спуску, поличка; в кінці етапу – КЛ, 2 ВП, після КЛ - БЗ. Командна страховка першого учасника на спуску виконується через гальмівний пристрій, другого - через два карабіни (верх – низ на ПС), страхуючий знаходиться на самостраховці в петлі.

 Фініш – проходження кінця мотузки командної страховки через ЗСК або по команді капітана.

                 Додаткові умови до проведення та суддівства змагань

                                         ВИМОГИ  З ТЕХНІКИ  БЕЗПЕКИ

  1. Застосовувати автоматичні карабіни заборонено.
  2. Причеплення і відчеплення від основних перил навісних переправ та «Колоди» виконується через петлі самостраховки – при порушенні штраф 6 б.
  3. При порушенні техніки безпеки (втрата страховки, самостраховки), учасник отримує штраф і не має права рухатись далі, доки не виправить помилку – якщо не може виправити (вимушене порушення умов) - штраф 10б.
  4. Кріплення спускової мотузки до ЗСК – жорстке – карабін в суддівський карабін (крім спуску останнього учасника).
  5. Всі  петлі СС, страховки, с/с, СП будуть  промарковані відповідним кольором.
  6. Основні мотузки, які використовуються під час проходження дистанції, незалежно від їх довжини, такими і вважаються.
  7. Карабін або гальмівний пристрій, через який виконується командна страховка, а також страхуючий учасник повинен розташовуватись в точковій опорі.
  8. Волочіння мотузок між етапами не штрафується.
Категория: Спортивний туризм | Добавил: ЦTK (25.02.2015)
Просмотров: 1123 | Рейтинг: 2.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Погода
Інтернет-радіо
Онлайн радио
Оплата послуг